duminică, 2 noiembrie 2014

Multumirea!

Pot totul in Isus Hristos care ma intareste filipeni4/13

Toate sa le incercati; tineti ce este bine. Feriti-va de orice infatisare a raului. (1Tesaloniceni 5,21-22)
Toate imi sunt ingaduite, dar nu toate imi sunt de folos. Toate imi sunt ingaduite, dar nu ma voi lasa biruit de ceva.  (1Corinteni 6,12)
Romani 15:4 „ Şi tot ce a fost scris mai înainte, a fost scris pentru învăţătura noastră, pentru ca, prin răbdarea şi nu prin mângâierea pe care o dau Scripturile, să avem nădejde.” 
Te poţi bucura în necaz doar după ce poţi fi mulţumitor lui Dumnezeu că ţi l-a dat...
Psalmul 118 : 5 În mijlocul strâmtorării am chemat pe Domnul: Domnul m-a ascultat şi m-a scos la larg.
Evrei 12:6-11  “Căci Domnul pedepseşte pe cine-l iubeşte, şi bate cu nuiaua pe orice fiu pe care-l primeşte.” Suferiţi pedeapsa: Dumnezeu Se poartă cu voi ca şi cu nişte fii.
Iacov 1:2-4 “Fraţii mei, să priviţi ca o mare bucurie cînd treceţi prin felurite încercări,  ca unii cari ştiţi că încercarea credinţei voastre lucrează răbdare.  Dar răbdarea trebuie să-şi facă desăvârşit lucrarea, pentru ca să fiţi desăvârşiţi, întregi şi să nu duceţi lipsă de nimic.
Psalmul 11 : 5a  Domnul încearcă pe cel neprihănit…
1Tesaloniceni 3:7. Deaceea, fraţilor, în toate strâmtorările şi necazurile noastre, am fost mângâiaţi cu privire la voi, prin credinţa voastră.
1Tesaloniceni 5:11. Deaceea, mângâiaţi-vă şi întăriţi-vă unii pe alţii, cum şi faceţi în adevăr.
Asadar nu voi spune niciodata de ce? sau de ce eu? ci intotdeauna voi spune multumesc Doamne,pentru ca stiu ca  am un tata iubitor,si nimik din ce  primesc nu este dat fara scop,nici cele bune nici cele ce par rele, pentru ca ceva ce aduce o schimbare in bine,te pregateste te intareste,nu poti numi rau ci un bine si nu poti fi decat multumitor in toate.
Lafel si cand cineva te mustra ,nu se oboseste nimeni sa te mustre daca nui pasa de tine,evident ca o va face dupa ce considera el ca este bine pentru tine,de aceea nu poti decat sa iubesti persoana,care o face.Si sa tragi invataminte din mustrari si sa fi multumitor fata de persoana respectiva.Dimpotriva fugi de cei batjocuritori,caci ei nu vor binele tau.
Dar ce pot eu face este sa ma cercetez si sa cer ajutor in rugaciune ba chiar in post,sa vad 
ce am facut si ce am de facut si de fiecare data sa fac totul si mai bine, tot ce tine de mine.

Proverbe 15:10 spune,,cine uraste mustrarea va muri ¨.
Proverbe 9:8 Nu mustra pe cel batjocoritor, ca să nu te urască; mustră pe cel înţelept, şi el te va iubi!
Deci este  si o lipsa de intelepciune  sa nu iubesti mustrarea evident ca 

atat incercarea cat si mustrarea,nu  ne creaaza o mare placere daca judecam
doar din prisma firii,dar daca judecam prin harul lui Dumnezeu si prin 

prisma intelepciunii,nu poti decat sa te bucuri pentru ca Dumnezeu se preocupa  

de cresterea ta,(mustrari)si ca  ai un prieten sau o prietena care chiar ai pasa,

ce poate fi mai pretios de atat?

Ce reprezinta Iov,Solomon,Avraam.
1.Unu a avut si i s-a luat totul a fost incercat  in statornicie si zidit din nou cu cinste
Iov.
2.Cel caruia i sa dat tot spune in Ecleziastul:  Eclesiastul 1:2 "O, deşertăciune a 
deşertăciunilor, zice Eclesiastul, o, deşertăciune a deşertăciunilor! Totul este deşertăciune."
Eclesiastul 1:14 "Am văzut tot ce se face sub soare; şi iată că totul este deşertăciune şi goană după vânt!"
Eclesiastul 1:15 "Ce este strâmb nu se poate îndrepta, şi ce lipseşte nu poate fi trecut la număr."
Eclesiastul 1:16 "Am zis în mine însumi: „Iată că am sporit şi am întrecut în înţelepciune pe toţi cei ce au stăpânit înaintea mea peste Ierusalim, şi mintea mea a văzut multă înţelepciune şi ştiinţă."
Eclesiastul 1:17 "Mi-am pus inima să cunosc înţelepciunea şi să cunosc prostia şi nebunia. Dar am înţeles că şi aceasta este goană după vânt."
Eclesiastul 1:18 "Căci unde este multă înţelepciune este şi mult necaz, şi cine ştie multe are şi multă durere."
 Intelepciunea mare nu este numa un dar,exista undeva si necesitate de a intilni si cel 
putin alte cateva minti lafel,dar asta nu este totul,multe lucruri pe care le vezi te 
intristeaza,intelepciunea cauta binele si nu raul,...
neintelepciunea in unele cereri ce ar parea intelepte,de aceea cine este mai potrivit sa stie 
decat Domnul Dumnezeu ce este potrivit si care este timpul potrivit?
Solomon
3. Sacrificiul a cea ce iubesti cel mai mult aici,o incercare aproape de limita 
imposibilului,primesti un lucru de pret (o comoara a vietii)ce ai cerut atata timp,
si cand primesti ti se cere  sa sacrifici acel lucru.

Evident ca  si in cazul acesta Avraam s-a dovedit a fi demn de incercare,

si Dumnezeu maret si plin de har.
Daca esti pregatit sa sacrifici totul in numele lui, atunci  nici indurarile lui nu vor 
intarzia sa apara  si cu atata mai mare rasplata lui va fi.
Avraam
Harul Domnului este mare! Si cu fiecare zi descoperi tot mai multe lucruri marete,si intelegi
lucruri pe care nu le intelegeai ,si cea ce credeai ca intelegi ti se descopera 

intr-un mod minunat ca nou si cu parca cu un alt inteles  si mai clar.
Multe binecuvantari sa aveti! Si sa traiti multumitori in toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu