luni, 1 decembrie 2014

BBSO-1 Decembrie Speranta-Schimba un destin-tu cine esti?

http://crestintotal.ro/2014/12/01/pozevideo-evenimentul-anual-bbso-2014-cor-si-orchestra-bbso/

https://www.facebook.com/video.php?v=432862500199672&set=vb.140098196142772&type=2&theater













"Ryan, a man who has been living on the street for 30 years plays the piano outside in downtown Edmonton, Canada, in Churchill Square; no one taught him to play, he just could."

Nu judecati omul dupa aparente,cunoasteti omul,si abia atunci alegeti ce sa faceti.Sub fiecare chip poate zace comori nedescoperite,suflete deosebite.
Exod cap3:1-14
Moise omul nou si Moise omul vechi plin de sine protestatar atat de tare iubitor de dreptate astfel incat merge pina la crima(moartea egipteanului)
Moise cel nou imblanzit, ca pastor de oi,omul golit de sine,imblinzit,acest om este chemat la

lucrare,dincolo de pustiu,omul curios de cine este Dumnezeu,omul plin de curaj,omul dispus sa faca

ceva pentru Dumnezeu.Abia atunci Dumnezeu spune ca este cu tine cand esti smerit si
 spui cine sunt eu sa merit?si ce pot face eu pentru tine Doamne?

Matei 11  de le versetul 7-la 19.

  • Mărturia lui Isus despre Ioan.
  • 7 Pe când se duceau ei, Isus a început să vorbească noroadelor despre Ioan: „Ce aţi ieşit să vedeţi în pustiu? O trestie clătinată de vânt?
  • Luc 7.24Efes 4.14;
  • 8 Dacă nu, atunci ce aţi ieşit să vedeţi? Un om îmbrăcat în haine moi? Iată că cei ce poartă haine moi sunt în casele împăraţilor.
  • 9 Atunci ce aţi ieşit să vedeţi? Un proroc? Da, vă spun, şi mai mult decât un proroc;
  • Mat 14.5Mat 21.26Luc 1.76Luc 7.26;
  • 10 căci el este acela despre care s-a scris: „Iată, trimit înaintea feţei Tale pe solul Meu care Îţi va pregăti calea înaintea Ta.”
  • Mal 3.1Marc 1.2Luc 1.76Luc 7.27;
  • 11 Adevărat vă spun că, dintre cei născuţi din femei, nu s-a sculat niciunul mai mare decât Ioan Botezătorul. Totuşi, cel mai mic în Împărăţia cerurilor este mai mare decât el.
  • 12 Din zilele lui Ioan Botezătorul până acum, Împărăţia cerurilor se ia cu năvală, şi cei ce dau năvală pun mâna pe ea.
  • Luc 16.16;
  • 13 Căci până la Ioan au prorocit toţi Prorocii şi Legea.
  • Mal 4.6;
  • 14 Şi, dacă vreţi să înţelegeţi, el este Ilie care trebuia să vină.
  • Mal 4.5Mat 17.12Luc 1.17;
  • 15 Cine are urechi de auzit să audă.
  • Mat 13.9Luc 8.8Apoc 2.7-11Apoc 2.17Apoc 2.29Apoc 3.6-22;
  • 16 Cu cine voi asemăna neamul acesta de oameni? Seamănă cu nişte copilaşi care şed în pieţe şi strigă la tovarăşii lor:
  • Luc 7.31;
  • 17 „V-am cântat din fluier, şi n-aţi jucat; v-am cântat de jale, şi nu v-aţi tânguit.”
  • 18 Căci a venit Ioan, nici mâncând, nici bând, şi ei zic: „Are drac!”
  • 19 A venit Fiul omului mâncând şi bând, şi ei zic: „Iată un om mâncăcios şi băutor de vin, un prieten al vameşilor şi al păcătoşilor!” Totuşi, Înţelepciunea a fost îndreptăţită din lucrările ei.”
  • http://biblia.resursecrestine.ro/matei/11

Si aici recunosc ca m-am lasat inspirat de o mini cuvantare de-a fratelului Silviu Cornea
cum ne prezentam? gradul,functia,masina,casa...?sau simplu doar numele,rob netrebnic?
ce ne asteptam sa vedem la ceilalti oameni,care sunt asteptarile noastre de la ei?
ridicam omaenii pe piedestale,si apoi suntem dezamagiti de prestatia lor?
oare nu este scris sa nu te increzi in om?(nebunie).
sau alteori coboram oamenii,ne urcam noi pe piedestale,cu ce am fi mai superiori noi fata de altii?
putem si noi gresii? putem vb si noi prostii? se spune ca cele mai mari prostii nu sunt spuse de oameni mai putini intelepti ci chiar de oamenii intelepti.
Oare nu harul Domnului ne-a ales? avem noi vreun merit mai deosebit fata de altii?
Este oare dragostea in Hristos o chemare la a ne instraina unu de altu?
Este o chemare la  fuga? unde este pot totul in Hristos? unde este dragostea frateasca in a ne evita ?
Unde este lumina?
cand ridicam oamenii prea sus  sau ai coboram prea jos clar nu este vina lor,asteptarile noastre sunt
 deformate cu privire la ei.
Omul trebuie luat asa cum este cu bune si cu rele,noi ca unelte putem spune ce spune Domnul(punere deoparte la dispozitia celui prea inalt),dar nu noi vom schimba ceva,ci Domnul va schimba prin cea sadit  cu ajutorul nostru dac ne lasam folositi,si nu lasam egoul nostru(marele eu la treaba) sa fie mai presusu de cea ce Dumnezeu vrea.
Nu voi sustine niciodata ca nu am gresit ,cu faptele cu omisiunea..,dar de fiecare data cand mi-am dat seama mi-am cerut iertare  si m-am ridicat cu ajutorul celui prea inalt.Numai harul lui ,darul nemeritat ma tinut pe cale,cine sunt eu sa merit aceste lucruri?

De aceea indemn pe fiecare sa se uite in dreptul lui inainte de a vrea sa judece pe cineva,si mai apoi   dupa ce sa vazut pe sine dezgolit de  eu sa intinda  o mana ,nu sa incrunte fata,spre cel cazut.
Suntem chematia la dragoste   si sa veghem impreuna  nu la razboi  si judecata reciproca,nu la neimpacare,nu la frica.
NU voi sustine in  nimik, Eu nu-mi permit sa ma cred mai destept fata de nimeni,ar fi fals,perfectiunea este un tel ,dar eu ca si om pot fi perfectibil nicidecum perfect.Si tot asa nu-mi permit nici sa ma cred mai bun decat altu,
nu despre asta este vorba in marea alergare.NU despre a nu cadea este vorba,nu despre a fi perfect in toate este vorba,ci in principal despre dragoste,1 corinteni 13 exemplifica foarte clar aceste lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu